| Çalışmak Lazım yorumları |
|
ozgurkalay 
üye (Amatör) Osmaniye 
|
Çok beğendim.Tebrikler.Selamlar. |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 17:51 - İp: 78.***.**7.29 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recocan 
üye (Amatör) Bursa 
|
Cevdet hocam güzel çalışma.Kutlarım.Selamlar |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 19:01 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
genckartal 
üye (Amatör) Ankara 
|
cok iyi olmuş Abıcım Emeklerinize Sağlık... TEBRİKLER... |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 19:46 - İp: 88.***.**4.137 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Kadraj sıkışsa da güzel bir çalışma karesi olmuş,ellerine sağlık Cevdet tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 20:08 - İp: 85.***.**1.38 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
senolyilmaz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok iyi çalışma, emeklerinize sağlık, çok selam... |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 20:11 - İp: 176.***.**4.73 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayse571 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 20:25 - İp: 85.***.**3.220 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hayalsultan 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Bence çok güzel bir fotograf olmuş...
Elinize sağlık.. |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 21:14 - İp: 78.***.**6.4 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selcukozdemir 
üye (Amatör) Trabzon 
|
Mekan ve modelin ifadesi ile birlikte guzel bir kare tebrik ederim Cevdet bey. |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 21:16 - İp: 82.***.**4.55 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kalemdark 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Anlatım çok başarılı; Emeklerinize sağlık... |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 21:41 - İp: 88.***.**8.31 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Kutlarım.Elinize emeğinize sağlık..Selamlar.. |
|
Tarih: 6 Nisan 2013, 21:48 - İp: 85.***.**5.244 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|