| Atlı yorumları |
|
sonerboztas 
üye (Amatör) İstanbul 
|
tebrik ederim çok güzel bir kare olmuş, selamlar |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 14:10 - İp: 78.***.**8.205 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cikstr 
üye (Amatör) İzmir 
|
Güzel kompozisyon. Eline sağlık. |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 15:13 - İp: 194.***.**8.185 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gazisahin 
üye (Meraklı) Almanya 
|
eline saglik cevdet abim,cok güzel olmus,selamlar |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 16:21 - İp: 92.***.**3.172 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
akhisarli 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Ellerine sağlık Cevdet Bey,selamlar |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 19:22 - İp: 95.***.**4.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Cevdet bey kardeşim kadraj yerleşimiyle çok güzel eline emeğine sağlık ,selamlar iyi akşamlar .. |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 19:45 - İp: 88.***.**9.72 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
baberti 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
fotoğrafta analog havası var sanki...
farklı açılardan da almışsınızdır sanırım...
tebrik ederim...
|
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 19:52 - İp: 176.***.**1.69 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ozturkmtn 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel fotoğraf elinize sağlık. |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 20:09 - İp: 110.***.**3.3 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tebrikler Cevdet bey. Selamlar... |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 20:28 - İp: 92.***.**0.181 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
Modelin duruşu bakışı müthiş. çok iyi gözlem, elinize sağlık Cevdet bey. selamlar |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 22:11 - İp: 85.***.**8.175 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
GÜZEL FOTOĞRAF...KUTLARIM...SELAMLAR... |
|
Tarih: 20 Mayıs 2013, 22:17 - İp: 88.***.**0.175 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|
|