| » Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
| |
|
| |
| » Fotoğrafça | Çok Bilen Bizler!
| Bir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ... | | Devamı » |
| |
| » Aktif Üye/Ziyaretçi |
| Üye:
bayar28,
fokusaykut,
(2)
|
| Ziyaretçi: 1489 |
| |
| Toplam Üye: 283178 | | Dün: 1 | | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
|
Halkın Sesi
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
zafercankiri 
Portfolyo için tıklayın
|
Halkın Sesi |
| Makina : |
Nikon D7000
|
| Objektif / Filtre : |
Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8D
|
| Kategoriler : |
İnsan Manzaraları
Sokak
|
| Eklenme Tarihi : |
1 Haziran 2013 |
| Görüntülenme : |
3198 |
| Açıklama : |
1 Mayıs 2013'de Balıkesir'deki yürüyüşte çekmiştim, başaka bir fotoğraf paylaşınca bu kare kalmıştı, kısmet bugüneymiş...
Han-ı Yağma
Bu sofracık, efendiler - ki iltikaama muntazır
Huzurunuzda titriyor - bu milletin hayatıdır;
Bu milletin ki mustarip, bu milletin ki muhtazr!
Fakat sakın çekinmeyin, yiyin, yutun hapır hapır...
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!
Efendiler pek açsınız, bu çehrenizde bellidir
Yiyin, yemezseniz bugün, yarın kalır mı kim bilir?
Bu nadi-i niam, bakın kudumunuzla müftehir!
Bu hakkıdır gazanızın, evet, o hak da elde bir...
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!
Bütün bu nazlı beylerin ne varsa ortalıkta say
Haseb, neseb, şeref, oyun, düğün, konak, saray,
Bütün sizin, efendiler, konak, saray, gelin, alay;
Bütün sizin, bütün sizin, hazır hazır, kolay kolay...
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!
Büyüklüğün biraz ağır da olsa hazmı yok zarar
Gurur-ı ihtiıamı var, sürur-ı intikaamı var.
Bu sofra iltifatınızdan işte ab u tab umar.
Sizin bu baş, beyin, ciğer, bütün şu kanlı lokmalar...
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!
Verir zavallı memleket, verir ne varsa, malını
Vücudunu, hayatını, ümidini, hayalini
Bütün ferağ-ı halini, olanca şevk-i balini.
Hemen yutun düşünmeyin haramını, helalini...
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!
Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak!
Yarın bakarsınız söner bugün çıtırdayan ocak!
Bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sıcak,
Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, çanak çanak...
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!
Tevfik Fikret
“Gezi Parkı direnişi”, sadece Taksim’in son ağaçlarına sahip çıkma mücadelesi değildir.
“Gezi Parkı direnişi”, rant uğruna bu ülkenin varını yoğunu harcamaya ahdetmiş bir anlayışa karşı koyma mücadelesidir. CAN DÜNDAR
Şayet bir gün, çaresiz kalırsanız, bir kurtarıcı beklemeyin. Kurtarıcı kendiniz olun!”Mustafa Kemal Atatürk ... |
| İp : |
88.***.**2.224 |
| |
|
|
|
|
| Halkın Sesi yorumları |
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Bu yaşımda en iyi yönetim biçimi denilen demokrasiyi sorgulamaya başladım,hatta kararımı bile verdim,"ben yasak dedim sen artık bunu yapamazsın"ne kadar anlamsız şeydir bu,bu tepki gerçekten çok yerinde ve güzel oldu,bu ülke çağdaş medeniyet yolunda mutlaka ilerleyecektir,her düşünce sahibi insan uygarca yaşamalıdır,başkasına ve düşüncesine saygı esastır ve vazgeçilmezdir,ellerinize sağlık Zafer bey tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 12:52 - İp: 85.***.**2.177 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Zafer bey kardeşim bu ne iştahdır bu ne hırstır bu ne inattır Rabbim hayırlara vesile etsin inşallah canlara malolmasın ,emeğinize sağlık kutlarım ,selamlar sevgiler ışığınız her daim uygun olsun sevgili kardeşim .. |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 13:19 - İp: 176.***.**5.167 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aliatici 
üye (Amatör) Osmaniye 
|
tüm haykırış ve direnişleri canı gönülden destekliyorum hebsine selamolsun.tebrik ederim saygılar |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 13:28 - İp: 95.***.**9.167 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
tek rüyaları -padişahım çok yaşa. ama olmayacak işte
bu arada ben polisten nefret ettim artık ya,bunlar nasıl insandır anlamadım,neyin kinidir neyin öfkesidir anlaşılır gibi değil.
selamlar hocam,tebrik ederim karenizi... |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 13:59 - İp: 88.***.**8.21 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Nâzım da bakın demiş elli yıl önce :
Yüz Türkiye olsa
Elinizden de gelse
Yüzünü de zincire vurur
Yüz kere satarsınız . |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 15:09 - İp: 109.***.**5.167 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cembalki 
üye (Amatör) İzmir 
|
Ve saçlarına yıldız düşmüş kardeşimin..
Ne güzel sıyırmışsınız ortamdan...
Çok güzel bir fotoğraf.Çok çok selamlarımla.. |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 17:28 - İp: 78.***.**5.243 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
.sertac. 
üye (Amatör) Muğla 
|
Anlamlı ve yerinde bir kare, kutlarım.. |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 17:58 - İp: 78.***.**7.205 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
tebrik ediyorum...esenlikler...gönlünüzce olsun her şey... |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 20:48 - İp: 176.***.**3.228 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan43 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Zafer bey, güzel çekmişsiniz. Kutlarım. Aslında bu fotograf bir mayıstan ziyade bugünü çok daha güzel yansıtıyor. Baskıya, insanların yaşam tarzına müdahaleye, yasaklara, ırk ve mezhep ayırımcılığına, iktidarın kendi inanç ve ideolojisini kendisi gibi düşünmeyen laik kitlelere dayatması karşısında bunalan ve patlayan halkın tepki ve protestolarının bir sembolü haline gelmiş. Ellerinize, yüreğinize, gören gözlerinize sağlık. Selamlar... |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 21:17 - İp: 151.***.**3.154 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
YÖNETİM BİÇİMİMİZ CUMHURİYET OLMAKTAN ÇIKTI...PADİŞAHLIKLA YÖNETİLİYORUZ...YAPARIM...EDERİM...ASARIM...KESERİM...TEBRİK EDİYORUM ZAFER BEY...SELAMLAR... |
|
Tarih: 1 Haziran 2013, 21:25 - İp: 5.***.**5.38 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|
|

*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|