| Mavi Güzellik yorumları |
|
zeynodeniz 
üye (Meraklı) Adana 
|
Harika olmuş. Tebrik ederim Fikri Bey. Selamlar. |
|
Tarih: 26 Temmuz 2013, 21:35 - İp: 78.***.**1.128 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
senolyilmaz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok çok güzel, emeklerinize sağlık Fikri bey, selamlar... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2013, 22:44 - İp: 176.***.**0.67 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
burcuart 
üye (Amatör) İstanbul 
|
cok guzel bır kelebek guzel cekım fıkrı bey elınıze saglık.Ben hep aynı tur kelebege denk gelıyorum malesef boyle guzel kareler gordukce ımrenıyorum tebrıkler |
|
Tarih: 27 Temmuz 2013, 00:28 - İp: 178.***.**0.94 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mustafa.erdal 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel çekim olmuş Fikri abi, elinize sağlık.. |
|
Tarih: 27 Temmuz 2013, 01:24 - İp: 88.***.**5.6 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tunay-43 
üye (Amatör) Bursa 
|
Beğeni ile izledim. Emeğine sağlık Fikri Ustam... |
|
Tarih: 27 Temmuz 2013, 07:46 - İp: 78.***.**9.92 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
omer80 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tablo gibi bir kare, emeğinize sağlık Fikri bey.
Selamlar. |
|
Tarih: 27 Temmuz 2013, 18:25 - İp: 78.***.**4.183 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
almislar 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Harika cekim,kutlarim Fikri bey.Selamlar |
|
Tarih: 28 Temmuz 2013, 14:42 - İp: 87.***.**3.196 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
balacaogullari 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Harika çekim harika bir güzellik, Allah yaratılanı yaratandan ötürü sevenler mertebesine yükselebilmeyi nasip etsin bizlere  |
|
Tarih: 28 Temmuz 2013, 17:09 - İp: 78.***.**7.170 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aliatici 
üye (Amatör) Osmaniye 
|
Fikri abi kelebeklerin harika başarılı kareler tebrik ederim.bu günlerde alacalar elimizde ne kadar istersen okadar poz veriyorlar yakın olsanız kaçacak gibi değil fırsat selamlar |
|
Tarih: 29 Temmuz 2013, 13:28 - İp: 78.***.**0.26 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
famken 
üye (Amatör) Bursa 
|
güzelmiş size hediye ettiğim kelebeğe çok benziyor bu kelebekleri bi ben bulamıyorum tebrikler Fikri abi selamlar.. |
|
Tarih: 30 Temmuz 2013, 22:41 - İp: 78.***.**5.196 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|
|