| İşler Güçler yorumları |
|
nezce 
üye (Meraklı) Ankara 
|
Alın terinin ve emeğin çok güzel bir karesi Enver bey.Elinize sağlık.
Selamlarımla |
|
Tarih: 14 Ağustos 2013, 10:28 - İp: 85.***.**6.66 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
ÇOK ÇOK GÜZEL...KUTLARIM ENVER BEY...SELAMLAR... |
|
Tarih: 14 Ağustos 2013, 12:58 - İp: 5.***.**5.93 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
alichn 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Müthiş. |
|
Tarih: 14 Ağustos 2013, 13:49 - İp: 95.***.**3.1 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
seyit.47 
üye (Amatör) Mardin 
|
Selam
Enver bey
Yaşamdan çok güzel ve değerli bir kare
Emeğinize sağlık
MARDİN'den sevgiler  |
|
Tarih: 14 Ağustos 2013, 14:28 - İp: 88.***.**7.197 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Sağdaki boşluk biraz fazla .
Modeli sağ üste yaklaştırıp , dirseği kadraja alan bir kompozisyon çok iyi olurdu .
Böyle de güzel .
Tebrik ederim Enver .
Selamlar . |
|
Tarih: 14 Ağustos 2013, 15:57 - İp: 37.***.**8.47 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fotoati 
üye (Amatör) İstanbul 
|
güzel portre , bence oldun sen Trombone kutlarım selamlar . |
|
Tarih: 14 Ağustos 2013, 19:26 - İp: 88.***.**7.99 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Zor işler gerçekten,zor olduğu kadar da kazançlı değil genelde bu işler.
insanlar bu zorluklara rağmen alın terlerinin karşılığını alsa, biraz olsun mutlu olurlar.
Güzel çalışan karesi,model güzel bakmış
kadraj tercihinde acaba, model biraz daha sağa yaslanıp gökyünün yarattığı boşluk giderilse daha mı iyi olurdu( bu boşluk biraz göz kaçırıyor gibi)
Emeğinize sağlık Enver bey |
|
Tarih: 15 Ağustos 2013, 01:29 - İp: 212.***.**0.194 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ankaraser 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Ankara 
|
güzel bir kare olmuş |
|
Tarih: 15 Ağustos 2013, 09:28 - İp: 212.***.**1.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
e.uysun 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
Yaaa iştee kasım kasım kasılan zengin ve mevki makam sahipleri görsünler gerçek emekçi kim gerçek halk kim kimin sayesinde bu ülke refah içinde görsünler. Allah sizden razı olsun harika bir fotoğraf... |
|
Tarih: 15 Ağustos 2013, 10:17 - İp: 176.***.**3.51 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|