| Sen Ağlama yorumları |
|
mehmetgrapes 
üye (Amatör) Antalya 
|
çok iyi yaklamısınız tbrkler |
|
Tarih: 10 Ekim 2013, 23:13 - İp: 95.***.**7.246 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
yakalanan duygu güzel aktarılmış.
tebrikler selamlar Murat abi... |
|
Tarih: 11 Ekim 2013, 00:17 - İp: 88.***.**6.38 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cembalki 
üye (Amatör) İzmir 
|
Vardır bir sebebi.Çok güzel.
Tebrikler ağabey.. |
|
Tarih: 11 Ekim 2013, 08:53 - İp: 88.***.**6.107 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muryefte59 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Kutlarım.Çok çok güzel.Elinize emeğinize sağlık..Selamlar.. |
|
Tarih: 11 Ekim 2013, 09:16 - İp: 85.***.**7.241 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hakgun06 
üye (Amatör) Ankara 
|
çok güzel. tebrikler. |
|
Tarih: 11 Ekim 2013, 09:16 - İp: 212.***.**8.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
oskarcem 
üye (Meraklı) Ankara 
|
duygu aktarımı çooook iyi .
çok güzel bir portre fotoğrafı olmuş murat bey
tebrik ve selamlarımla ... |
|
Tarih: 11 Ekim 2013, 11:44 - İp: 212.***.**7.30 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cimen28 
üye (Meraklı) Giresun 
|
Çok güzel bir portre,tebrik ederim.selamlar.. |
|
Tarih: 11 Ekim 2013, 14:15 - İp: 88.***.**6.33 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Çocuklar acıdan,yokluktan ağlamasın da
diğer ağlamaları sevimli bile olabilir
emeğinize sağlık Murat bey güzel portre olmuş |
|
Tarih: 11 Ekim 2013, 22:41 - İp: 176.***.**1.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mozel 
üye (Meraklı) Sivas 
|
güzel fotoğraf tebrikler, selamlar |
|
Tarih: 11 Ekim 2013, 22:50 - İp: 5.***.**3.10 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
Sağlıklı,mutlu,huzurlu nice bayramlar diliyorum....paylaşım için teşekkürler.. |
|
Tarih: 16 Ekim 2013, 11:44 - İp: 85.***.**6.139 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|