| Üçüncü Evre(alıç Kelebeği) yorumları |
|
cikstr 
üye (Amatör) İzmir 
|
İkisi de harika. Emeğine sağlık. |
|
Tarih: 14 Kasım 2013, 16:45 - İp: 85.***.**2.180 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
Tebrikler....esenlikler....gönlünüzce olsun her şey... |
|
Tarih: 14 Kasım 2013, 17:07 - İp: 217.***.**7.60 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
BİZE DE KEYİFLE İZLEMEK DÜŞER...KUTLARIM HALİL BEY...SELAMLAR... |
|
Tarih: 14 Kasım 2013, 17:16 - İp: 94.***.**4.83 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
netlik ve sunumuyla çok güzel belgesel olmuş abi.
keyif veriyor.tebrikler çok selamlar... |
|
Tarih: 14 Kasım 2013, 17:20 - İp: 88.***.**1.127 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Kelebeğin pupası da çok güzel renklere sahipmiş
tertemiz bir çekim
emeğinize sağlık
|
|
Tarih: 14 Kasım 2013, 19:22 - İp: 176.***.**8.176 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mygaviota 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel...tebrikler. |
|
Tarih: 14 Kasım 2013, 19:28 - İp: 94.***.**4.240 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
isterh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis, diyecek başka bir şeyim yok, ellerinize sağlık... |
|
Tarih: 14 Kasım 2013, 20:23 - İp: 78.***.**3.62 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
Mükemmel .
tebrik ederim. selamlar Halil bey. |
|
Tarih: 14 Kasım 2013, 20:37 - İp: 85.***.**4.230 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
oskarcem 
üye (Meraklı) Ankara 
|
kutluyorum öncesi ve sonrası ile mükemmel kayıt olmuş .
tebrik ve selamlarımla ... |
|
Tarih: 15 Kasım 2013, 09:06 - İp: 212.***.**7.30 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mustekaslan 
üye (Amatör) Kahramanmaraş 
|
Bilgilendirmesi ve çekimi ile çok güzel kare.
Tebrik ederim Halil Bey.
Selamlar. |
|
Tarih: 15 Kasım 2013, 09:44 - İp: 88.***.**9.50 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|