| Sazlik yorumları |
|
f.fayzin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
PAPERMAN
ÇOK BEĞENDİM..
ELLERİNE SAĞLIK..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 8 Aralık 2013, 11:54 - İp: 85.***.**2.191 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Okunmamış gazetenin benim için taze olması gibi
görmediğimiz fotoğrafta sizin için arşivden olsa da, bizim için yenidir
emeğinize sağlık güzel olmuş |
|
Tarih: 8 Aralık 2013, 13:31 - İp: 176.***.**8.250 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis manzara nefis görüntülenmiş,ellerinize sağlık Uğur bey tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 8 Aralık 2013, 18:34 - İp: 85.***.**8.227 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
Tebrik ediyor,esenlikler diliyorum.....elinize sağlık....bol ışıklar... |
|
Tarih: 8 Aralık 2013, 19:07 - İp: 176.***.**6.248 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gokhanz 
üye (Amatör) İstanbul 
|
uğur abi,fotoğrafa haksızlık olmuş bence.
Bugünlerde millet kedi köpeği cep telefonu ile çekiyor kendince fotoğraf değeri olduğunu düşünüp paylaşıyor. Bu tarz fotoğraflar ders niteliğinde onlar için ama kendi payına düşeni alıp değerlendirebilene tabi.
saygılar.
|
|
Tarih: 8 Aralık 2013, 23:35 - İp: 78.***.**8.13 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
almislar 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Cok güzel,tebrik ederim Ugur bey.Selamlar |
|
Tarih: 8 Aralık 2013, 23:38 - İp: 87.***.**6.112 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
canerc 
üye (Amatör) Bursa 
|
Abi fotoğrafın titretiyor
Güzel manzara.
Selamlar... |
|
Tarih: 9 Aralık 2013, 11:56 - İp: 78.***.**6.105 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recai64 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Diren doğa |
|
Tarih: 9 Aralık 2013, 13:14 - İp: 88.***.**0.149 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gs-1905 
üye (Amatör) Sakarya 
|
çok güzel, elinize sağlık.
Işığınız ve sevinciniz bol olsun. Selamlar... |
|
Tarih: 9 Aralık 2013, 15:44 - İp: 212.***.**1.98 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seyit.47 
üye (Amatör) Mardin 
|
Selam
Uğur bey
Çok güzel manzara renkler çok hoş emeğinize sağlık
MARDİN'den sevgiler  |
|
Tarih: 9 Aralık 2013, 23:14 - İp: 95.***.**5.22 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|