| Ressam yorumları |
|
f.fayzin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
FKOCAELİ
ÇOK GÜZEL OLMUŞ..
ELLERİNE SAĞLIK..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 20:51 - İp: 85.***.**9.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ozgurmarti 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
Çok güzel bir çalışma olmuş... Emeklerine sağlık Fikri bey kardeşim... |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 21:14 - İp: 95.***.**1.150 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
can-acustik 
üye (Amatör) Tokat 
|
Çok güzel bir kompozisyon tebrikler hocam selamlar |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 22:11 - İp: 5.***.**2.94 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
almislar 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Güzel kare,tebrik ederim Fikri bey.Selamlar |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 22:12 - İp: 87.***.**6.112 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hardwrestler 
üye (Amatör) Şanlıurfa 
|
Değişik ve güzel bir kare tebrik ederim. |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 22:14 - İp: 95.***.**3.214 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
kadrajı ve kompozisyonu ile nefis bir kare olmuş Fikri abi.
sevgi ve saygılarımla.. |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 22:21 - İp: 88.***.**8.48 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Hem siyah beyaz , hem renkli bir karede birleşmiş , ne güzel ...
Çok güzel bir gezi fotoğrafı .
Tebrik ederim dostum , selamlar . |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 22:24 - İp: 46.***.**5.53 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
Arkaplanı gözeterek şahane kadraj seçmişsin Fikri abi.
ikisi bir arada.
çok güzel kare.
selam ve sevgiler. |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 22:36 - İp: 95.***.**1.84 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
h_f_ozkan 
üye (Amatör) Ankara 
|
harika kompozisyon.ressamda gerçekten yetenekliymiş.tebrikler Fikri bey.yurt dışında gitmeyi istediğim yerlerin başında geliyor Prag.umarım birgün gitme şansım olur.saygılar,selamlar. |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 22:56 - İp: 83.***.**8.7 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hayalsultan 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Geziden güzel kareler bunlar..
Biz de fotoğraflarla gezmiş oluyoruz..
Elinize sağlık.. |
|
Tarih: 22 Aralık 2013, 23:41 - İp: 88.***.**7.236 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|