| Paradox yorumları |
|
f.fayzin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
OSKARCEM
KAREN GÜZEL OLMUŞ..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 29 Aralık 2013, 16:36 - İp: 85.***.**1.125 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gunece 
üye (Amatör) Gaziantep 
|
çok güzel..selamlar.. |
|
Tarih: 29 Aralık 2013, 17:42 - İp: 88.***.**8.144 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Herkes kendi havasında,garip bir dünyadır bu,ellerine sağlık Cem tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 29 Aralık 2013, 18:38 - İp: 85.***.**0.40 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
tam paradoks olmuş
iyi yakalamışsınız
emeğinize sağlık |
|
Tarih: 29 Aralık 2013, 19:09 - İp: 212.***.**4.138 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Sağda görülen model "aman rol çalmayayım" diye kendini saklamaya çalışıyor .
İlgi merkezi çok ortalarda ve odaklanmayı gerektiği kadar başaramamış .
Tebrik ederim Cem .
Selamlar . |
|
Tarih: 29 Aralık 2013, 19:15 - İp: 37.***.**4.128 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yigiterdem 
üye (Amatör) Manisa 
|
KOMPOZİSYON İYİ DEĞERLENDİRİLMİŞ...TONLARDA ÇOK BAŞARILI...KUTLARIM KARDEŞİM...SELAMLAR... |
|
Tarih: 29 Aralık 2013, 20:19 - İp: 94.***.**2.42 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Cem sevgili kardeşim kare mükemmeeeeeel eline sağlık ,selamlar sevgiler iyi geceler .. ( üstadın yorumunada kulak ver ) |
|
Tarih: 29 Aralık 2013, 20:37 - İp: 78.***.**4.66 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
h_f_ozkan 
üye (Amatör) Ankara 
|
iyi yakalanmış çok güzel kompozisyon.tebrikler Cem bey kardeşim.selamlarımla. |
|
Tarih: 29 Aralık 2013, 23:46 - İp: 83.***.**8.7 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
Tebrikler.....paylaşım için teşekkürler.....esenlikler diliyorum.. |
|
Tarih: 2 Ocak 2014, 20:31 - İp: 212.***.**3.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|