| Gölyazı... yorumları |
|
oskarcem 
üye (Meraklı) Ankara 
|
kompozisyon ve tonlar güzel
tebrik ve selamlarımla ... |
|
Tarih: 4 Şubat 2014, 17:06 - İp: 78.***.**5.154 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
trombone 
üye (Amatör) Edirne 
|
kompozisyon çok güzel,tebrik ederim Caner.çok selamlar... |
|
Tarih: 4 Şubat 2014, 17:20 - İp: 95.***.**6.76 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chanelhayati 
üye (Amatör) İzmir 
|
Caner sevgili kardeşim nefis s\b kare eline sağlık ,selamlar iyi akşamlar .. |
|
Tarih: 4 Şubat 2014, 17:20 - İp: 176.***.**5.167 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Gölyazı'yı siyah beyazın güzel tonlarında seyretmek de keyifli .
Yolu Gölyazı'ya düşen her fotoğrafçı illâ bir gün batımı çeker , ve hepsi de güzeldir .
Ama siyah beyazın tadı başka .
Tebrik ederim Caner , selamlar . |
|
Tarih: 4 Şubat 2014, 18:24 - İp: 109.***.**6.231 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
h_f_ozkan 
üye (Amatör) Ankara 
|
çok güzel.tebrikler.selamlar. |
|
Tarih: 6 Şubat 2014, 11:07 - İp: 78.***.**6.84 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yavuzca 
üye (Amatör) Aydın 
|
Çok güzel. Tebrikler, selamlar... |
|
Tarih: 6 Şubat 2014, 11:18 - İp: 194.***.**8.240 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ismailer 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
|
|
Tarih: 6 Şubat 2014, 12:14 - İp: 88.***.**2.137 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hgoneci 
üye (Amatör) Isparta 
|
çok kaliteli tonlarda bir s/b.
eline gözüne sağlık Caner.
selamlar |
|
Tarih: 10 Şubat 2014, 21:25 - İp: 85.***.**2.5 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tugrulelkut 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Tebrikler Caner , harika fotoğraf. |
|
Tarih: 10 Şubat 2014, 21:41 - İp: 88.***.**7.21 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ismailer 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
caner nerde yeni fotoğraflar, hadi güzel fotoğraf gösün gözümüz.. |
|
Tarih: 24 Şubat 2014, 17:27 - İp: 88.***.**6.136 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|