| İstanbul’un Klasikleri.. yorumları |
|
canerbicen 
üye (Amatör) Antalya 
|
HER BİR FOTOĞRAFINIZ KLASİK ESER KALİTESİNDE.... SAYGILAR.... |
|
Tarih: 19 Nisan 2014, 19:33 - İp: 176.***.**6.159 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
nzsentosun 
üye (Amatör) Bursa 
|
FARUK AMCA GÜZEL ÇALIŞMA.EMEĞİNİZE SAĞLIK. |
|
Tarih: 20 Nisan 2014, 01:48 - İp: 195.***.**8.147 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
recai64 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Olmazsa olmazlardan olan Haydarpaşa klasiği güzel yansıtılmış faruk amca |
|
Tarih: 20 Nisan 2014, 10:40 - İp: 85.***.**0.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
phantom. 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İstanbul 
|
kutlarım amca :D |
|
Tarih: 20 Nisan 2014, 13:41 - İp: 93.***.**1.254 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
NEFİS KOMPOZİSYONUYLA ÇOK GÜZEL BİR İSTANBUL KARESİ OLMUŞ, ELLERİNİZE SAĞLIK FARUK BEY AMCA TEBRİK EDİYORUM. |
|
Tarih: 20 Nisan 2014, 18:15 - İp: 85.***.**5.62 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dedross 
üye (Meraklı) Bursa 
|
kartpostal tadında olmuş Fayzin Amca selamlar |
|
Tarih: 6 Mayıs 2014, 14:30 - İp: 213.***.**4.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
nesrinerdi 
üye (Meraklı) Eskişehir 
|
Mutluluk veren bir fotoğraf... |
|
Tarih: 6 Mayıs 2014, 14:32 - İp: 212.***.**0.20 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seyarcoskun 
üye (Meraklı) Adana 
|
Çok güzel bir kare olmuş Faruk amca...Dönemimizin kartpostalları gibi olmuş.Ellerinize sağlık... |
|
Tarih: 6 Mayıs 2014, 16:15 - İp: 78.***.**6.121 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|