| Seni Hatırlatır-2 yorumları |
|
mutlu06 
üye (Amatör) Bartın 
|
diyaframı bu kadar açmasanız bulutları da görebilirdik. mekan güzel şiir güzel ama bu mesafede o f değeri yanlış kanimca |
|
Tarih: 29 Kasım 2014, 01:17 - İp: 5.***.**9.128 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
paperman 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
MAnzara ve deneme guzel ama objelerin etrafinda ( aydinlik-karanlik alan gecislerinde ) isik hareleri gormeye basladigimizda, islemin dozu fazla kacmis demek ...
Selamlar ... |
|
Tarih: 29 Kasım 2014, 07:10 - İp: 154.***.**9.172 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mehmet.87 
üye (Amatör) İzmir 
|
Haşim bey elinize sağlık deha güzellerini de bekliyoruz. selamlar  |
|
Tarih: 29 Kasım 2014, 23:20 - İp: 5.***.**7.139 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fkocaeli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel ama müdahale çok fazla olmuş, ellerinize sağlık Haşim bey tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 29 Kasım 2014, 23:35 - İp: 46.***.**6.108 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gitimat 
üye (Amatör) Ankara 
|
Haşim bey, Süper kompozisyon, süper kurgu-seçim. Elinize şiirle yüreğinize sayğlık. Saygılar. |
|
Tarih: 30 Kasım 2014, 00:26 - İp: 5.***.**3.242 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ibrahim.samgar 
üye (Amatör) İzmir 
|
Haşim bey.
Sunuşu ile birlikte harika fotoğraf.
İçimizi açtınız. Teşekkürler. Emeğinize sağlık.
Selam, sevgiler. |
|
Tarih: 30 Kasım 2014, 17:59 - İp: 178.***.**8.49 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dedross 
üye (Meraklı) Bursa 
|
Poster tadinda bir calisma olmus elinize saglik |
|
Tarih: 30 Kasım 2014, 20:04 - İp: 5.***.**2.233 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Uygulama sonucunda ayrıntı kaybolmuş , fotoğrafın özüne zarar verilmiş .
Daha doğal tonlara yönelmenizi ve fotoğrafın makineden çıktığı hâline az kontrast , az keskinlik ve az doygunluk verecek şekilde müdahale etmenizi önereceğim .
Doğal olan her daim daha güzeldir .
Selamlar .
|
|
Tarih: 1 Aralık 2014, 13:28 - İp: 95.***.**4.83 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
askosa1952 
üye (Amatör) Ankara 
|
güzel kare selamlar |
|
Tarih: 2 Aralık 2014, 11:13 - İp: 85.***.**2.149 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kuuzey 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel fotoğraf,
kutlarım.. |
|
Tarih: 5 Aralık 2014, 23:05 - İp: 176.***.**6.182 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|