| Güzeller İçinden.. ! yorumları |
|
calaberno 
üye (Amatör) İzmir 
|
tertemiz .. elinize sağlık |
|
Tarih: 18 Aralık 2014, 21:25 - İp: 95.***.**0.229 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
blackfalcon 
üye (Amatör) İzmir 
|
Çok güzel bir kare.Elinize sağlık.Tebrikler.Selamlar |
|
Tarih: 19 Aralık 2014, 10:03 - İp: 95.***.**7.218 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seka 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
Güzellerden olmuş , evet ...
Tebrik ederim dostum , selamlar . |
|
Tarih: 19 Aralık 2014, 17:36 - İp: 95.***.**5.87 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimbelen 
üye (Amatör) İzmir 
|
Şık bir yakın çekim hocam
emeğinize sağlık |
|
Tarih: 19 Aralık 2014, 19:17 - İp: 176.***.**9.56 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mustekaslan 
üye (Amatör) Kahramanmaraş 
|
Çok güzel.
Tebrik ederim Şerafettin Bey,selamlar.
#19.12.2014 20:11:58 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 19 Aralık 2014, 20:11 - İp: 85.***.**3.189 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
corovanli 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
ÇOK GÜZEL MAKRO. EMEĞİNİZE SAĞLIK. |
|
Tarih: 19 Aralık 2014, 20:26 - İp: 88.***.**6.11 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
muay 
üye (Amatör) Ankara 
|
Emeğinize,elinize sağlık...tebrik ediyorum.. |
|
Tarih: 19 Aralık 2014, 21:01 - İp: 176.***.**0.214 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gitimat 
üye (Amatör) Ankara 
|
Şerafettin bey, çok asil, çok..çok güzel. TEBRİKLER. Saygılarımla. |
|
Tarih: 19 Aralık 2014, 23:49 - İp: 5.***.**5.226 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ibrahim.samgar 
üye (Amatör) İzmir 
|
Harika bir çalışma.
Harika fotoğraf.
Eline sağlık.
Selamlar. |
|
Tarih: 23 Aralık 2014, 13:49 - İp: 188.***.**6.234 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
rasitcan 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel çekim tebrikler...selamlar |
|
Tarih: 23 Aralık 2014, 21:52 - İp: 176.***.**0.51 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|