| Vuslat... yorumları |
|
kenant 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
iyi açıdan iyi kompozisyon ....
hayırlı ramazanlar.... |
|
Tarih: 11 Ağustos 2010, 11:02 - İp: 88.***.**7.60 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
logy 
Üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
Fotoğrafı çok beğendim anlatımı çok güçlü ve güzel bir kare...Tebrikler... |
|
Tarih: 11 Ağustos 2010, 15:44 - İp: 78.***.**4.27 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ahfaruk 
üye (Amatör) Konya 
|
Açklamanız her şeyi özetliyor.
Tebrik ve selamlarımla değerli dostum. |
|
Tarih: 11 Ağustos 2010, 19:25 - İp: 94.***.**3.68 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
savasim 
üye (Amatör) Ankara 
|
...okudum (da): çok hoş bir kompozisyon... beyazları nefis pozlamışsınız... elinize sağlık... |
|
Tarih: 11 Ağustos 2010, 22:24 - İp: 212.***.**6.18 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tuubi 
üye (Meraklı) İzmir 
|
tebrik ederim  |
|
Tarih: 11 Ağustos 2010, 23:25 - İp: 85.***.**4.94 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sultann 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Kutsal topraklara giderken sevdiklerinden ayrılığın gözyaşları.
Arka plandaki ufaklık ve ön plandaki amcamın gözyaşlarını silmesi.
Çok güzel karelenmiş Seyfi bey.
Erkekler ağlamaz derler.Bal gibi ağlar.Hem de çok güzel ağlarlar.
Belki teyzemde ağlıyor ama daha sessiz, içinden ağlıyor.
Üst bant başarınızı kutlarım. Ellerinize sağlık. Hayırlı Ramazanlar dilerim. Selamlarımla.
|
|
Tarih: 12 Ağustos 2010, 04:25 - İp: 85.***.**7.124 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pazarbey 
Avukat (Amatör) Kütahya 
|
acizane harika bir an yakalamışsın. ellerin dert görmesin. |
|
Tarih: 12 Ağustos 2010, 04:49 - İp: 78.***.**0.61 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
lanina 
üye (Amatör) Antalya 
|
Duygu yüklü bir an,mükemmel bir kompozisyon...Ellerinize sağlık.Kutlarım. |
|
Tarih: 12 Ağustos 2010, 09:24 - İp: 81.***.**6.197 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yoruk45 
üye (Amatör) İzmir 
|
Allah herkese nasip etsin inşallah....böyle fotoğrafı da tebrikler..selamlar... |
|
Tarih: 12 Ağustos 2010, 23:31 - İp: 94.***.**0.254 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|