» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Saplantılar
| Saplantılar Makinesini alalı aradan çok kısa bir zaman geçmiş, deklanşöre ya iki ya da üç kere basmıştı. O kadar para verip aldığı, ve kendisinden harika fotoğraflar çekmesini beklediği makinesinden çıkan fotoğrafları görünce yaşadığı hayal kırıklığı eşliğinde bir neden arıy... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
mustekaslan,
melihh5,
(2)
|
Ziyaretçi: 1208 |
|
Toplam Üye: 282390 | Dün: 0 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
meelekk |
Adı Soyadı : |
Melek Cakmak |
Şehir : |
Isparta |
Meslek : |
Sinema Radyo Tv Bölümü Öğrencisi |
E-posta : |
[email protected] |
Üyelik Tarihi : |
23 Mart 2012, Cuma |
Fotoğraf Sayısı : |
13 |
Yaptığı Yorum : |
12 |
Donanım : |
-------- |
Profil : |
Her imgede bir görme biçimi yatar. Fotoğraflarda bile.Çünkü fotoğraflar çoğu zaman sanıldığı gibi mekanik kayıtlar değildir.Her fotoğrafa bakışımızda ne denli az olursa olsun, fotoğrafçının sınırsız görünü olanaklarından "o görüntüyü" seçtiğini farkederiz. Fotoğrafçının görme biçimi konuyu seçişiyle; ressamın görme biçimi ise bez yada kağıt üstüne yaptığı işaretlere yeniden canlanır. Her imgede bir görme biçimi olduğu kadar, bir imgeyi algılayışımız ya da değerlendirişimizde bizim görme biçimimizide yansıtır.
Jhon Berger, Görme Biçimleri
Ve en iyisi için deneyip duracağım...
-------- |
|
|