Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
Beyatlı Foto
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
Kadim Şehir Mardin - Fotoğraf: Mustafa Kılıç Grevillea - Fotoğraf: Hakan Ural Kavramsal - Fotoğraf: Semra Eyidil Kömür Karası - Fotoğraf: Enver Aydın Muhteşem Sultan Ahmet .. - Fotoğraf: Hayati Bütün
19 Ocak 2018, Cuma
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
Tekrar Kadrajlamak Neden Kötü ?
ocaklilar   Otomatik netlemeli makinelerde, tekrar kadrajlamak neden kötü bir yöntemdir?      Otomatik netleme becerisine sahip bir çok makinede, tek netleme noktası yerine, birden çok netleme noktası bulunur. Genellikle; gerek diğerlerinden daha geniş yapısı ve gerekse başkaca ...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: hural, akkaymaz, osmanlgn1, foto-oguz, (4)
Ziyaretçi: 772
 
Toplam Üye: 276407
Dün: 2
Bugün: 1
 Fotoğraf Arama

Tara Arseven fotoğrafları fotoğraf galerisi.
Bookmark and Share

tararseven

Adı Soyadı : Tara Arseven
Şehir : Ankara
Meslek : Fotoğrafçı
E-posta : Görüntülenmesini istememiş
Üyelik Tarihi : 4 Ağustos 2007, Cumartesi - Son Oturum : 5 Mart 2014, Çarşamba
Fotoğraf Sayısı : 3
Yaptığı Yorum : 16
Profil : Fotoğrafçılık aslında günümüzde teknolojinin kurbanı olmuş durumda. Eskiden analog makinlerle çekilen fotoğraflar binbir emekle ve uzmanlık isteyen bir titizlikle karanlık odalarda banyo edilirken, artık dijital makinelerle "çek ve bilgisayara aktar" işleminden sonra günümüz modern karanlık odası olan "photoshop" programında düzenlemeye döndü. Üzücü haber; artık eskisi gibi mükemmeli yakalamak için sarfedilen çabalar sonucu duyulan haz yok, sevindirici haber; artık kutu kutu film yakıp "tüh bunu da yaktık" demek yok. Burda devreye giren artık yaratıcılık. Farklı düşünmek, bakmak ve görmek arasındaki farkı hissetmek ve tabi bir de karelerine kişiliğini yansıtmak...

Peki ben bu fotoğraf çılgınlığına nasıl atıldım? Nereden esti? Beni tanıyanlar beni daha çok en büyük silahım İngilizce'mi kuşanmış biçimde tercümanlık yaparken ya da elimde saç fırçası ayna karşısında şarkı söylediğimi görenler beni bir konservatuar öğrencisi olarak hayal ederdi. Sabahtan akşama kadar bir büroda masamın başında oturmuş, önümde öbek öbek yığılmış kağıtlara gömülmüş çeviri yaparken zaten mutlu olamazdım. E diyelim ki konservatuar okudum. Başarıyla mezun oldum, şahane! Ama bir gün düzensiz uyu, ağzına sigara sür ya da konser öncesi bir akşam arkadaşlarla dışarı çık, eğlen, bağır-çağır, zıpla-hopla-tepin... Ertesi gün ses kısık!? Mahvoldu mu bütün müzik kariyerin... (evet burası bittiğim an olurdu muhtemelen ve hayatımın sonuna kadar kendimi suçlardım bir ses telime mukayet olamadığım için...) Tamam kesiyorum burda, gerçek dünyaya dönelim.

Küçüklüğümden beri hep babamı örnek aldım. Mesleği mimarlıktı, fakat en büyük hobisi fotoğrafçılık bana hep daha cazip geldi (itiraf ediyorum, gecemi gündüzlerime katıp Autocad'de çizim yapmak işime gelmiyor). O zamanlar yaşım gereği o güzelim Nikon'a, Mamiya'ya ve Canon'a el sürmem yasaktı. Sadece babamın küçük modeli olmakla yetindim. Bir zaman sonra kendime ait ilk kompakt makinemi edindim. Daha paralaks hatasının ne olduğunu bilmeden kendimce gözüme hoş gelen herşeyin fotoğrafını çektim.

Zaman daha da hızlı akmaya başladı. İlkokulu Halide Edip Adıvar İlköğretim Okulu'nda, ortaokulu Lakeside Middle School'da ve liseyi Büyük Kolej'de bitirdim. Ve sonunda hayatımın geri kalanıyla ilgili önemli kararımı verme aşamasına geldim. Kulağımı "tercüman ol" diyen bütün seslere tıkadım ve gerçekten mutlu olabileceğim yolu seçtim: fotoğrafçılık. Sonuçta gece rüyamda gördüklerimi (Merak etmeyin, geceleri rüyamda sadece hortlak görmüyorum), yaşadığım olayları, hayatımı, kişiliğimi, hayallerimi, renklerimi başka hangi meslek dalında yansıtabilirim ki? Evet, artık olmak istediğim yerdeyim...


www.taraarseven.co

--------
 

» Fotoğrafları » Yorumladığı Fotoğraflar » Fav. Fotoğrafları » Fav. Fotoğrafçıları » Fav. Ekleyenler
Maldaurore
Maldaurore - Fotoğraf: Tara Arseven fotoğrafları fotoğraf galerisi.
20 Tem 2011 (2)
Yitip Gidenin A...
Yitip Gidenin Ardından - Fotoğraf: Tara Arseven fotoğrafları fotoğraf galerisi.
3 Eki 2007 (28)
Voo Doo Büyüsü
Voo Doo Büyüsü - Fotoğraf: Tara Arseven fotoğrafları fotoğraf galerisi.
7 Ağu 2007 (3)
Sayfa(lar): 1

Gri scala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.